PERMATA HATI SHAWANI

Assalamualaikum dan salam sejahtera. PERMATA HATI di beri nama sebagai menghargai seseorang yang sentiasa menjadi sumber inspirasi hidupku. Begitu juga dengan namaku yang ada kat sini ' SHAWANI '. Di adaptasikan dari dua nama SHAfiee dan AsWANI. Nama yang sering ku bawa ke mana jua, yang sentiasa bermain di fikiran ini. Kasihku padanya cukup utuh. Akan ku pertahankan hubungan yang terbina ini selagi hayat di kandung badan. Takkan lut dek api yang panas, takkan berubah dek badai yang melanda. KepadaNya Yang maha Kuasa ku serahkan segalanya.

Wednesday, February 17, 2010

GAMBARAN EPILOG KASIH KITA

Sayang,
Di wajahmu tergambar kenangan
Di wajahmu terpamer sebuah kasih
Di wajahmu terimbas kerinduan

Sayang,
Setiap detik dan ketika
Masa berlalu begitu pantas
Kita bina sebuah harapan
Lalu dianyam menjadi rindu
Rindu tiada penghujung

Sayang,
Setiap kata kujadikan dorongan
Setiap tawamu kujadikan harapan
Bahawa aku adalah milikmu
Tiada dua atau tiga
Kau satu dalam hidupku

Sayang,
Inginku nyatakan di sini
Bahawa aku amat cinta padamu
Bahawa aku merinduimu
Aku amat menyayangimu
Aku yang kau sayang.

No comments:

Post a Comment